Pentru a beneficia de garantie, consumatorul are obligatia de a respecta instructiunile de utilizare atasate si de a nu permite interventii asupra produsului din partea altor persoane decat cele autorizate.
Garantia produselor nu acopera accesoriile, consumabilele(baterii, acumulatori) precum si partile casabile ale produsului (carcasa etc.) sau diversele defecte ce pot aparea in urma transportarii produselor, caderi sau loviri acestora sau in cazul conectarii la o sursa de alimentare necorespunzatoare etc.
Garantia produsului nu acopera lipsa unui accesoriu sau a vreunei parti a produsului constatata dupa achizitia acestuia.
Consumatorul are obligatia de a prezenta certificatul de garantie si factura (bonul de cumparare) la intocmirea reclamatiei privitoare la defectarea produsului.
Conditiile in care produsul isi pierde garantia
1. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, etc.) setari si instalari incorecte, surse defecte, patrunderea de lichide(apa etc.), interventia asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
2. Neprezentarea la solicitarea reparatiei a chitantei/ facturii de cumparare a produsului insotite de prezentul certificat de garantie.
3. Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in prospectele si instructiunile ce insotesc produsul la livrare si de care consumatorul a luat cunostinta.
4. La incredintarea produsului spre a fi reparat altor persoane/ firme neautorizate sau cu reparatiile efectuate de persoane neautorizate si modificari aduse produselor si accesoriilor.
5. In cazul in care in acest certificat de garantie s-au operat corectii de catre alte persoane decat cele autorizate.
IMPORTANT
Reparatiile necorespunzatoare efectuate asupra aparatului pot afecta securitatea acestuia si pot produce defectiuni iremediabile. Pentru a evita aceste situatii va recomandam efectuarea oricaror reparatii/ verificari doar la atelierul nostu.
1. Produsul pe care il detineti are asigurat un termen de garantie legala de conformitate de 2 ani de la data achizitionarii.
2. Garantia este asigurata la urmatoarea adresa: Ploiesti, Puchenii Mari, Principala, 446, Telefon: 0729609399, e-mail: contact@Nivero.ro
3. Pe parcursul termenului de garantie unitatea de service va repara sau inlocui produsul, dupa caz.
4. Termenul de garantie se prelungeste cu timpul afectat reparatiei obiectului.
5. Repararea sau inlocuirea produselor se va efectua conform prevederilor legale in cadrul unei perioade rezonabile de timp (15 zile).
COMPLETEAZA FORMULARUL DE GARANTIE